Huub van den Berg

Na 10 jaar als verpleeghulp in de gezondheidszorg te hebben gewerkt heb ik rond 2000 de overstap gemaakt naar het bedrijfsleven. Het grootste gedeelte van mijn carrière heb ik daarbij doorgebracht in de wereld van Call Centers en Klantenservice. Wanneer ik mijn verhaal vertel hoor ik vaak “dat is wel een wereld van verschil”. Ik zie juist veel overeenkomsten. Zowel in gezondheidzorg als Klantenservice werk je voor – en met mensen, draag je zorg voor een hulpvraag en lever je hierin een prestatie door samen te werken met een heel team.

Nu aan de slag bij Veltion betekent dat ik eindelijk mijn oude en nieuwe liefde kan combineren. Met name hernieuwd een bijdrage leveren aan de zo belangrijke gezondheidszorg, maakt dat ik vol trots aan dit nieuwe avontuur begonnen ben.

Ik krijg energie wanneer ik een team of organisatie verder mag helpen bij het maken van efficiëntie slagen en het behalen van hun doelen. Daarnaast zit service verlenen in mijn DNA en ben ik ervan overtuigd dat je daarmee het verschil maakt als facilitair bedrijf. Bij Veltion komen al deze kwaliteiten samen en ben ik er trots op dat ik zowel zorgverleners als instellingen samen mag brengen. Met mijn bijdrage verwacht ik hierin een langdurige samenwerking op gang te houden waar beide partijen zeer tevreden over zijn. Dit alles op basis van een open en eerlijke instellingen en op basis van vertrouwen.

Mijn vrouw en ik hebben elkaar ontmoet in 2010 en in 2013 zijn we getrouwd. Wij wonen in het mooie en altijd gezellige Breda. In mijn vrije tijd ben ik amateur fotograaf. Daarnaast heb ik het filmen ontdekt en bewerk ik deze tot mooie speelfilms. We brengen graag een avond door met vrienden, biertje erbij, lekker koken, lachen en het delen van ervaringen. Om echt te ontspannen wordt een saunadagje gepland of een aantal weken vakantie. Dit laatste altijd in het buitenland, slenteren door oude steden of een roadtrip door inspirerende omgeving.

wat ons uniek maakt